- MOTOR
- ERŐÁTVITEL
- MÉRETEK ÉS TÖMEGADATOK
- KORMÁNYMŰ
- HAJTOTT ELSŐ TENGELY
- FÉKBERENDEZÉS
- ELEKTROMOS BERENDEZÉSEK
- HIDRAULIKA RENDSZER
- VEZETŐFÜLKE
Típus:
négyütemű, közvetlen befecskendezéses,
vízhűtéses, turbófeltöltős dízelmotor
Modell:
D-245. S3B (TIER IIIB)
Teljesítmény, kW(LE): 81 (110)
Névleges fordulatszám, ford/min: 2200
Hengerek száma: 4
Furat x löket, mm: 110 X 125
Hengerűrtartalom, cm3: 4750
Maximális nyomaték, Nm: 430
Névleges üzemanyag fogyasztás g/kWh: 235
négyütemű, közvetlen befecskendezéses,
vízhűtéses, turbófeltöltős dízelmotor
Modell:
D-245. S3B (TIER IIIB)
Teljesítmény, kW(LE): 81 (110)
Névleges fordulatszám, ford/min: 2200
Hengerek száma: 4
Furat x löket, mm: 110 X 125
Hengerűrtartalom, cm3: 4750
Maximális nyomaték, Nm: 430
Névleges üzemanyag fogyasztás g/kWh: 235
Tengelykapcsoló:
száraz, kéttárcsás
Sebességváltómű: mechanikus, szinkronizált
Sebességfokozatok száma: - előre / hátra 16 / 8
Haladási sebesség, km/h:
- előremenet 2,3 – 36,6
- hátramenet 4,1 – 17,2
Hátsó TLT, ford/min:
- motorfordulatszám arányos I 540
- motorfordulatszám arányos II 1000
- útarányos, ford/m megtett út 3,4
Hátsó híd differenciálzár:
elektrohidraulikus, két üzemmód:
"bekapcsolt", "kikapcsolt",
száraz, kéttárcsás
Sebességváltómű: mechanikus, szinkronizált
Sebességfokozatok száma: - előre / hátra 16 / 8
Haladási sebesség, km/h:
- előremenet 2,3 – 36,6
- hátramenet 4,1 – 17,2
Hátsó TLT, ford/min:
- motorfordulatszám arányos I 540
- motorfordulatszám arányos II 1000
- útarányos, ford/m megtett út 3,4
Hátsó híd differenciálzár:
elektrohidraulikus, két üzemmód:
"bekapcsolt", "kikapcsolt",
Tengelytávolság, m: 2,57
Legnagyobb hosszúság, m: 4,6
Szélesség, m: 1,97
Magasság, a vezetőfülke tetejéig, m: 2,82
Nyomtáv: - első, m 1,42 - 2 - hátsó, m 1,4 - 2,1
Szabadmagasság:
- hátsó híd alatt, mm: 645
Legkisebb fordulási sugár, m: 5,3
Gázló mélység, m: 0,85
A jármű saját tömege, kg: 4730
Gumiabroncs méretek:
- első kerekek 360/70R24
- hátsó kerekek 18,4R34
Legnagyobb hosszúság, m: 4,6
Szélesség, m: 1,97
Magasság, a vezetőfülke tetejéig, m: 2,82
Nyomtáv: - első, m 1,42 - 2 - hátsó, m 1,4 - 2,1
Szabadmagasság:
- hátsó híd alatt, mm: 645
Legkisebb fordulási sugár, m: 5,3
Gázló mélység, m: 0,85
A jármű saját tömege, kg: 4730
Gumiabroncs méretek:
- első kerekek 360/70R24
- hátsó kerekek 18,4R34
Hidrosztatikus, a kormánytrapézba épített kormány munkahengerrel és Danfoss működési elvű szervoszivattyúval.
Merev első híd. Csúszáshatárolt differenciálmű.Az első kerék hajtás három üzemmóddal rendelkezik: "kikapcsolt", "állandóan bekapcsolt" és "automatikusan bekapcsolt" a hátsó kerekek csúszásakor.
Üzemi- és rögzítőfék - olajos tárcsafék
Pótkocsi fék - kétvezetékes légfék
Pótkocsi fék - kétvezetékes légfék
12 V feszültségű elektromos rendszer
Monoblokkos rendszerű, elektrohidraulikus
automatikus erő- és helyzetszabályozás
Emelőképesség az alsó függesztőkarok
Függesztőpontjain, kg: 4000
Maximális nyomás, bar: 200
Szivattyú térfogatáram, dm3/min: 45
Hidraulikaolaj feltöltési űrtartalom, l: 25
automatikus erő- és helyzetszabályozás
Emelőképesség az alsó függesztőkarok
Függesztőpontjain, kg: 4000
Maximális nyomás, bar: 200
Szivattyú térfogatáram, dm3/min: 45
Hidraulikaolaj feltöltési űrtartalom, l: 25
Komfortos kivitelű, az OECD előírásait kielégítő vezetőfülke,
modern kialakítású műszerfallal.
A felszereltséghez tartozik a levegőszűrés és fűtés, nyitható tetőszellőző, keret nélküli hátsó- és oldalablakok, elektromos szélvédő törlő és mosó.
modern kialakítású műszerfallal.
A felszereltséghez tartozik a levegőszűrés és fűtés, nyitható tetőszellőző, keret nélküli hátsó- és oldalablakok, elektromos szélvédő törlő és mosó.
Gyártó: | MTZ |
Még senki nem írt véleményt erről a termékről.
Véleményed megosztásához be kell jelentkezned
Ne maradjon le semmiről!
Az alábbi gombra kattintva feliratkozhat hírlevelünkre és tájékoztatni fogjuk aktuális pályázatokról és hírekről!