Irodavezető adminisztrátor
Folyamatosan bővülő cégünkhöz Irodavezető Adminisztrátor munkatársat keresünk!
FELADATKÖR:
- Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
- Irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Számlázások előkészítése
- Eladott gépek, eszközök elkésztése átadásra
- Eladások nyomon követése
- A Társaság működéséhez kapcsolódó belső nyilvántartások vezetése
- Közreműködés szerződések, egyéb céges dokumentumok elkészítésében
- Belső adatbázisok naprakész vezetése (ügyfélszerződések, nyilatkozatok)
- Jó kommunikációs készség, rátermettség
- Jó szervező készség
- Terhelhetőség
- Magas szintű számítógépes ismeretek
- Megbízható, precíz, önálló munkavégzés
- Lojalitás a céggel és a munkakörrel szemben
- Problémamegoldó gondolkodás
- „B” kategóriás jogosítvány
- Versenyképes havi alapjövedelem
- Stabil háttér
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Hosszútávú munkalehetőség
Jelentkezését e-mailben várjuk, fényképes önéletrajzzal. Érdeklődni a következő telefonszámon lehet:
hr@royaltraktor.hu
+36 20 745 6796
Ne maradjon le semmiről!
Az alábbi gombra kattintva feliratkozhat hírlevelünkre és tájékoztatni fogjuk aktuális pályázatokról és hírekről!